Oferim als infants diferents elements que hi havia a la caseta i proposem que, per grups, en facin una classificació lliure. S'ofereixen diferents tipus de gominoles, xocolata, terrossos de sucre, caramels i peces de lego i fusta. Una vegada feta, s'explica el perquè d'aquesta classificació a la resta de grup.
ELEFANTS
ELEFANTS
Shirley: Hem posat construccions, maduixes, caramels i sucre
Brithany: Ho hem posat així perquè queda bonic i perquè és del mateix color
Claudia: Jo he posat les maduixes juntes perquè són del mateix color
Cristina: I els sucres junts perquè són iguals i les monedes perquè són vermelles. La xocolata i aquests totxos (els foscos) perquè són negres
Claudia. Hem posat les peces juntes per fer una porta
Abderazak: Hem posat el sucre i els caramels junts perquè són iguals. La xocolata i els totxos (foscos) al costa i junts.
Hector: Tots els que són iguals van junts
Què vol dir que són iguals?
Claudia: Aquestes (les peces) les posem juntes perquè són totes peces
Brithany: Que són del mateix color
Cristina (i més): Si, això
HIPOPÒTAMS
Darlene: Hem fet diferents muntanyes.
Diego: Jo he fet una de xocolata
Carlos: Jo he fet les rodones de xuxes que eren ulls de la cara.
Erick: eI sucres junts. El sucre és tot igual i la xocolata també és tota igual.
Izan: la meva era gran
Darlene: Però de què era? de xuxes o de construccions?
Izan: de construccions.
La caseta tenia construccions?
Tots: NO!
Izan: la meva era gran
Darlene: Però de què era? de xuxes o de construccions?
Izan: de construccions.
La caseta tenia construccions?
Tots: NO!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada